söndag 24 oktober 2021

Söndag.

Morjens. Söndag förmiddag,och en rätt kall sådan. Snart har vi November,den trögaste månaden på året enligt mig. Men lär nog ha att göra då också,så tiden lär gå fort. 

Ungarna gav sig iväg på en cykeltur nyss. Tycks vara svårt att rymmas på samma väg,så de åkte åt skilda håll. Syskonkärleken. 

Höstlovet kom och gick. Vi kom oss iväg på en blöt vandring till Storbötet i Pensala. Riktigt fint ställe! Med åldern har jag dock blivit extremt höjdrädd,nästan så jag låg längs golvet uppe i utkikstornet. 👀 Onsdagen spenderade vi i Vasa på lite shopping i samband med lillsyrrans sjukhusbesök. Måste nog dit ännu en gång innan jul. 

Igår blev det en liten vandring till "moffas träsket" i Kantlax. Tanken var att jag bara skulle samla lite pysselmaterial,men vi gick dit då vi ändå var där. 

Småningom ska kidsen föras till sina respektive ställen,och jag blir barnfri tills imorgon. Ska iallafall försöka få hunden tvättad och fönad. 

Ha en fin Söndag,och en bra början på en ny vecka! 🌸


Storbötet









Virkade pumpor har jag haft pippi på senaste veckorna 

"Moffas träski" 😁


💕


Älskar Rustas miniatyrer! 😍



Inga kommentarer: