onsdag 3 november 2021

Itvejtjanå.se

God eftermiddag! November (!!) på gång. Går liksom på nån sorts sparlåga känner jag,jag bara existerar. Sedan vi ändrade klockan i Söndags är jag så fruktansvärt trött. 

Brukar ju vara på g redan med julpyssel,klappar osv. Alla andra år har jag haft alla julklappar typ klara denhär tiden,men i år? Det känns bara segt,och tråkigt och ångestfyllt tyvärr. Ingen direkt orsak heller,det bara är så i år. Massa kransmaterial skulle jag iallafall behöva få insamlat. Kanske i helgen. 

Halloween kom och gick,fick iallafall gjort en pumpa. Brukar inte fira det desto mer än så. 

Elias mårar på med innebandy 2 gånger i veckan,och trivs med det. Benni slapp ur nästan en veckas karantär här i Söndags. Han klarade sig undan coronan denna gång. 

Annars inget nytt,den "grå" vardagen är inte så intressant. Snart är det IGEN helg fast det nyss var Söndag. En helg med the kids blir det.


So long. 

 


Disco-redo


Gårdagens bästa loppisfynd. Benni kommer vara så stilig i denna 😍

Inga kommentarer: