måndag 22 november 2021

Livstecken.

Hallå. Har ekat tomt här ,men har inte haft tid att sitta alls de senaste dagarna. 

Har börjat på med pälsandet,så det spenderar jag mina dagar med nu nån vecka framåt,däremellan skola.. Bara Söndagarna som är lediga.

Snart December,och inga julkänslor alls,men nå,blir så i år då. Har fått upp en ljusstake iallafall nu inför lillajul. Kransar har jag också pysslat ihop då tid har funnits. 

Många omkring oss som varit sjuka nu,men inte vi av någon anledning. Elias är dock snorig och klagar på halsen nu idag,så få se om det tar oss allihop. Skulle inte ha tid med sånt nu. 

Jag har fått en ny telefon också. Håller hårt på Sony jag fortfarande,så blev en Xperia 10iii. På förra så började samtalen krångla,ingen som hörde vad jag sa. 

Annars inget nytt. Är totalt kaputt typ konstant,men det är så såhär års. 


Ha det gott. 


Mammas biff-krans👀




Kransbeställningar

Testar nya kameran 👀

Skrållan







Inga kommentarer: