söndag 26 december 2021

26.12

Goddag. Annandag jul redan. Har fått en hel del snö här de senaste dagarna. Säkert runt 25-30 cm. Ännu mer på andra ställen i Österbotten. Vräker ner nu igen,och det känns blä för en som verkligen inte gillar snö. 😬

Julafton då. Spenderades vid mammas på förmiddagen,och vid pappas på eftermiddagen/kvällen. Benjamin hade jag endast på förmiddagen,sen for han till pappas. Elias kördes fram och tillbaka (mommos-fammos-moffas-pappas),men han var nog nöjd med det tror jag trots att han kanske blev lite trött. Blev sist och slutligen en bra jul med god mat,i bästa sällskapet.❤

Senare idag kommer Benni hem,och imorgon kommer Elias. Sen har vi i stort sett 0 planer för veckan. Till Jeppis måste jag iallafall,troligen på Tisdag. Dejt med både Jessica,samt Jannika och Karin står högt på önskelistan också ❤ Sen blir det nyår,och det firas lugnt med båda kidsen. Ska nog fixa nån lite lyxigare mat,och sen hoppas man håller sig vaken till 12-slaget. 

Ikväll startar U20 ishockey-vm,så det ska kollas sålänge jag hålls vaken. 


Ha en fin dag! 



Syns väl vilka 2 som är mina 👀 






blä

Inga kommentarer: