torsdag 18 augusti 2022

Rekkapommi

Goddaa.  Betydligt svalare Torsdag på gång. Haft några riktigt svettiga dagar,så typiskt då skolorna börjat.  Lördagen spenderade vi i Härmä,på Powertruckshow som sagt. Elias var som en ko på grönbete,så honom och hans kompisar såg vi inte mycket av. Jag fotade en hel del bilar så jag får fixa ett album till honom sen. Läste nånstans att det var 502 fordon utställda och 32000 besökare. Not bad.

Jag är ju inte så brydd i märken osv,men däremot fascinerande att se på alla fina målningar på lastbilarna.

I Söndags hämtade jag hem en snorig Benjamin från konfirmationsläger,så hans skolstart började ju bra.


I Tisdags fick lillsyrran hämta hem sin nya familjemedlem,chihuahuan Ilona ❤ Så otroligt söt,och liten! Samma kväll fick vi ett ordentligt åskväder,länge sedan jag hört så många smällar,och sett så många blixtar. Man är nog liten då vädret visar sina makter. 

Imorgon blir det skolan,och sen Juthbacka-marknaden. Sen på Söndagmorgon är det konfirmation i Munsala kyrka,och på eftermiddagen konfirmationskaffe. 

 So long.



Tog en stund innan jag läste rätt 😆
























































😭😍









Inga kommentarer: