onsdag 31 augusti 2022

Sista Augusti.

Hello. Får väl börja medge att sommaren gjort sitt tyvärr. Fått riktigt höstväder på en gång. Mina sista tappra blommor lär frysa bort innan de slår ut är jag rädd.. Tillika brukar min skaparglädje komma tillbaka till hösten,och redan har jag köpt första höstblommorna. Kom över en gammal trätunna,där det fattades några delar,men använder den som den är. Kommer bli så fint med Calluna och prydnadspumpor i! 

Villa-avslutningen överlevdes utan skador. Firade som sagt vid villan med badtunna, kräftor och fyrverkerier. 

Elias har fått vara hemma 2 dagar med en förkylning som inte riktigt bryter ut. Många som är sjuka nu,men vi har hållts friska länge så det var väl väntat. 

Inkommande helg blir det Tuuri. De har nån form av bilutställning / lastbilsutställning där,så blir att besöka den samt butiken. Många år sen jag varit dit sist. 

Ha det gött.











 Loppisfynd. Revolution race byxor för 2 € 😂







Inga kommentarer: