fredag 21 april 2023

Liitifömytchi

Goddaa. Fredag igen en gång. Skriver ju inte annat känns det som. Har suttit hemma och möglat sen i Onsdags och jag håller på att bli galnare än jag redan är. Förkylningen tog även mig till sist. Stegring,snörvel och lite hosta,men inte nån riktig man-flu tack och lov. Skulle ha vikarierat idag,men fick nog snällt sitta hemma. 

Ska snart plocka upp Elias från skolan,åk 5-6 har sovit över i skolan senaste natt. Där skulle jag också ha varit och hjälpt till igårkväll men bahh. Hoppas iallafall de hade roligt! 

Rätt less-feelis just nu. Vet inte om det är förkylningen eller vårtrötthet eller bara annars för mycket just nu? Jag hatar ju förändringar,så har jag alltid varit,och kommer förmodligen alltid att vara så. Kommer en tid med förändringar nu framöver,och jag blir liksom helt lamslagen? Ingen lust till något alls. Jag brukar ju liksom kvickna till på våren,och ha lust till en massa,men i år? Nä,not yet... 

Nå,en helg med kidsen blir det. Inga planer som vanligt förutom ishockey ikväll. 


ha det. 




De första små ❤




Klott

Har man lite att göra kan man ju sy tokode förhand. 


Inga kommentarer: