lördag 29 april 2023

290423

Terve terve. Mulen,tråkig barnfri Lördag på G. En del finns det nog att göra,men har inte fått ändan ur ännu... Sitter och skriver på vår nya laptop som kom här i veckan. Så otroligt snabb mot vad vi är vana vid. Nöjd hittills!

Ska iallafall snart fara till pappas på en kaffe tror jag,de åker strax iväg till Grekland en vecka. 

Sen borde jag sprätta iväg till villan och hamstra hem 4 små björkar,som jag ska fixa ihop dekorationer av till ingången här vid skolan. Vankas musikfest nästa Fredag,och jag har fått äran att ha ansvar för dekorationerna både inne och ute,med hjälp av eleverna såklart. Spännande 😙 

Igår var det hattparad i skolan,och Elias och jag hade tillsammans pysslat ihop (mest Elias faktiskt!) en riktigt cool hatt. Han vann även diplom för den. 

Sen borde jag prissätta en hel del loppisgrejer,det tar nog sin tid det också. Och ishockey ska väl också kollas. 

Imorgon är det då vappen,och vi menar nog inte fira det desto mera. Brukar ju vara på "maj-lindo" på 1:a Maj,men får se vad de lovar för väder. Troligen blir det bara lite utevistelse vid villan. Hursomhelst så kommer Benni hem imorgon,och Elias på Måndag. 

Bäst att böri påå. 

Ha en bra fortsättning på helgen,och en fin Vappen!


Projekt på G











Inga kommentarer: