torsdag 26 oktober 2023

Rapport.

Hello. Lever nog trots tomheten här. Har ingenting att skriva om längre. Kanske dags att sluta helt ? Vardagen rullar på i en hisnande takt. Dagarna ser likadana ut i princip. 

Kallt har vi fått också. Känns som vi helt skippade hösten och gick från sommar - vinter. Har inte hunnit ut i skogen alls som vi brukar om hösten. Men,blev så i år helt enkelt. Höstlovet försvann i ett huj och inget speciellt gjordes då heller. 

Barnfri helg på kommande,och jag har en hel del jag borde få gjort.. Tycker jag får så otroligt lång tid och tråkigt de helger ungarna är borta. Trots att det finns att göra får jag inte något till stånd.. 


Snart börjar en mer hektisk period igen iom pälsandet. Åtminstone 6 kransar ska jag också ha bundit innan lillajul,kul med beställningar!

Småningom ska jag plocka upp Elias,sen och hälsa på mamma. 

Hepp. 

Så saknad,vår Maya ❤



Triss i orange. 

Fixat åt fammo & faffa ❤



Inga kommentarer: