tisdag 20 december 2011

Loppis & pepparkakshus

Sprang som en dåre i stan igår. Besökte 2 olika loppisar,men tyckte borden började bli tomma där. Kommer väl mer efter julen antar jag.
Men kläder åt Benjamin hittade jag för en gångs skull,det behövdes verkligen!

Kan faktiskt inte begripa mig på människor som tycker det är äckligt att köpa begagnat. Liksom vadå? Man köper väl inte helt sunkiga,smutsiga,äckliga kläder? Vissa plagg är ju som nya!
Barnen växer ju i raketfart,så ibland har jag fyndat plagg som typ blivit använda 1 ynka gång.
Man får ju sååå mycket mera kläder än om man åker till typ Lindex och får hem EN tröja för samma pris..
Klart jag köper nytt också,men de flesta kläder är nog från loppisar!
Man är ju inte gjord av pengar heller..



2 byxor,2 tröjor,,en Spidermanpyjamas till Benjamin,en tunika till mig. Sammanlagt 8 euro.

Så fixade jag till denna skapelse igår. Hör och häpna : UTAN ETT ENDA SVÄRORD! I'm proud!
Att det ser ut som anus skiter jag i,vet ändå att det kommer knapras på det i smyg. Så innan jag vet ordet av är det utan godis :) 
Hans och Greta?

Stackarn lever än :)

Min dag blev strax mycket bättre när jag fick mess om att min bästa vän har fått bebis! Måste ju vara världens sötaste tös! Är så glad för deras skull <3

Inga kommentarer: