fredag 29 mars 2024

Pååschin

Påsk it is,och årets segaste dag. Har inga kids hemma heller på hela helgen. Blir iallafall gym samt mammas idag,annars noll planer. 

Imorgon blir det villan,och ett försök till påskbrasa. Har inte alls tjoat och ställt och pyntat till påsk som jag alltid annars gjort. Orsaken är väl att min överkropp är totalt kaputt. Från att ha haft "skov" i främst vänster arm och axel så är det numera i princip permanent. Ilar och domnar på nätterna,och vänster hand är helt klart försvagad. Hjälper inte med mediciner,inte ens med handledsstöd. Jämna plågor ..

På Söndag blir det kaffe hos Jannika,samt att Elias kommer hem. 


I veckan har det varit min födelsedag,stadsrunda,maskerad i skolan,samt att jag fått ha hem Benjamin några dagar extra. Jag blev bortskämd med fina presenter ❤

Skulle behöva slänga upp gardiner samt göra en krans,men bahh. Lockar inte alls då minsta rörelse gör ont. 


Glad påsk,ta hand om er. 


 












😂❤


🍄






Toffelblomma



Bellis


Så vacker oxalis 👍

Inga kommentarer: