lördag 4 maj 2024

4.5

 Hello. Maj då,och några varma dagar har vi haft. Men lär bli kallare nu igen. Rabatterna här på gården rensade jag ur hela kvällen igår. Ska fyllas på med mer jord innan de är färdiga. 

Imorse var vi uppe med tuppen då Benni skulle iväg till tåget i Bennäs. Senare ikväll anländer de till Montenegro där de ska vara en vecka framöver. Vet inte vem som hade mest resfeber? Troligen jag,fast jag inte ska någonstans. 👀

Nå,det går säkert bra,fast det kan vara värre att få tag i honom då de endast får använda WIFI på hotellet. 

Så nu är det Elias och jag på tumis då. Blev lovat att vi ska spela fotboll senare iallafall. 

Kommande vecka har jag vikariat 3 dagar. Bra det,så slipper jag grubbla så mycket 😄

Ha det fint. 





Målat akvarell i skolan 💜


💖

Katterna kom med i Buzzadorkampanjen för Perfect fit 😊





Inga kommentarer: