fredag 25 maj 2012

I just hate it!

Jag måste ju vara typ enda jäveln på denna jord som HATAR helger?! Jag har mina orsaker förstås..
Sen att allt JÄVLAS med mig hela tiden. Är det inte husvagnsfönster som går sönder så är det bilen. Nu idag skulle jag iväg till stan,vad händer? Jo,kopplingen lämnar i botten. Fick inte upp den igen,och inga växlar fick jag i. Fick gå hem och ha sambon att bogsera hem bilfan!

Ännu till så får jag vara utan pengar ända till 29 juni. Liksom jag fick money sist i April?! Jävla kontorsråttor med sina beslut. Får sälja röven med denhär farten,kanske någon gammal gubbe betalar bra? Blörk.

Måste på riktit sitta någon liten apa på något moln som HATAR mig innerligt..

Nog med gnäll. Såklart har jag ju suttit och dreglat på diverse klädbutiker på nätet.
Följande MÅSTE jag köpa till mina barn,när jag får min första lön! Eller kanske inte alla,men något plagg :D

Stinky-shorts till Benjamin?

Bamse t-shirt till Benjamin

Shorts till Benjamin?
Dräkt till Elias,denna är ett måste!
Set till Elias
Pyjamas till Elias
Dessa blir det sedan ,finns inte i butik ännu,iaf inte på nätet?




Jag vill haaaa,älskar ugglor!

Så mycket fint @ Lindex! Blir så frustrerad när man är luspank!

Imorgon smäller vi väl iväg till stora staden Karleby? Min snälla pappa har satt in pengar till mig,så imorgon får vi äääääntligen skaffa en sånhär ;) :

Inga kommentarer: