torsdag 24 maj 2012

Projekt

Jepp,i brist på liv så har jag suttit och klottrat lite. Benjamin blev iaf eld och lågor :D

 
Var som vanligt och grävde på pappas vind häromdagen,och hittade en byggsats. En lada ska det bli,men jag med mitt extremt korta tålamod,gav upp genast. Målade det istället och så får lillsyrran försöka bygga ihop det :P My brain is too small for this.

 
omg

 
På tal om yoghurt så har jag faktiskt inget att komma med.. Eller inte tid,eller ork eller plä?
Därför my dear friends,blir det en sånhär :

  •  
  • 1a bilden: 3 "uniformer" jag tycker är sexiga.
  • 2a bilden: Detta tycker jag är avtändande.
  • 3e bilden: En bild på någon i din familj.
  • 4e bilden: Huset.
  •  
  • 5e bilden: En maträtt jag aldrig skulle äta
  • 6e bilden: Ett plagg jag aldrig skulle ha på mig.
  • 7e bilden: En bild som jag aldrig lagt upp.
  • 8e bilden: 3 djur jag tycker är vackra/söta.
  • 9e bilden: Mitt favoritplagg.
  • 10e bilden: Min bil.
  • 11e bilden : En bild som jag alltid skrattar åt.
  •  
  • 12e bilden : Mitt drömplagg.
  • 13e bilden : Detta ville jag bli som liten.
 
Kan redan höra era glädjerop! Hahah neej,men jag tycker om listor. Deal with it ^^

 
Bye

Inga kommentarer: