söndag 13 maj 2012

I'm alive?

Eller halvt levande iaf. Igår var jag döende hela kvällen,att man aldrig lär sig att dricka med måtta? Jag hade tydligen ensamfest när jag kommit hem,och satt i tunnan och skvalpade mitt i natten? My God.
Nåja,helt ok kväll,så nu tar det minst 1 månad till nästa gång.
Alltid lika kul att kolla genom kameran dagen efter,vilka bilder haha!

Idag har vi firat mamma,hon fick halsbandet jag bloggat om :) Jag fick INGET,inte ens kaffe på sängen. Men nåja :D
Imorgon blir det massa spring igen. Till stan,till loppis,posta massa grejs,och sen till Bodils^^

Detta räddade nog min dag :


Stuff från Avon :) Äntligen har jag ny börs! Min gamla älskade Converse-börs fick jag slänga. Sambon satte sig på min väska där jag råkade ha typ mannapudding? Behöver väl inte säga hur det såg ut efteråt :P

Nu blir det film,ajö!

Inga kommentarer: