onsdag 30 maj 2012

Efter många om och men..

Har vi nu gungställningen på gården! Helt otroligt hur mycket problem det varit med den,hmpf!
Skulle ju hämta hem en i Lördags,jovisst,vi hittade en och paketet var fan 3 meter långt! Och vi hade sambons bil,så det gick inte.
Var alltså till stan helt i onödan,jag hade talat om att skaffa gungan hela förra veckan,och vi stack ju till stan BARA FÖR ATT KÖPA DEN! Helvete vad arg jag var. Söndag skulle sambon hämta den,men då var det fucking jävla pingst?!
Men nu iförrgår fick vi äntligen hemsläpat den då.


Jag har mått anus de senaste dagarna.. Vettefan vad det är. Trött konstant! Igår somnade jag med Elias och sov i 3 timmar!? Konstant huvudvärk också.. Too much sun,och för lite vatten tror jag.


Min kära bil står fortfarande och skräpar på gräsmattan,det visade sig vara kopplingsvajern som gått av. Fick hem en ny igår,så kanske den fixas idag? Känns inte kul att köra med andras bilar..


Ikväll blir det gårdsfest vid min gamla skola,ska bli kul! :)
Min fis

Min söta systerson Casper :)

Priceless min :D

Inga kommentarer: