måndag 30 juli 2012

Helgen & shiet

Well,Måndag igen. Noll luft ute har det varit idag,svettas som en gris! Har väntat lika brutalt åskväder idag som det var natten till Söndag.
Lite jävla mäktigt,men ändå nästan så jag sket ner mig :D
Åskade sammanlagt typ 4 timmar. Sov med Benjamin @ mammas,och jag vakade så gott som hela natten..Satt och pratade till typ 4,och när vi skulle lägga oss började det åska. Kände mig pigg när ungarna vaknade typ 7? Gäsp.
Filip (min systerson) sov där med oss också.

Kom hem och konstaterade att åskan förstört sladden till datorn,alltså själva "klumpen",så den laddar inte. Men som tur var hade vi en extra sladd!

Benjamin & Filip leker typ hattifnattar? :D

On the beach with my girl <3
:P

Nog om det..nya tag.

Idag har jag varit på bio med lillsyrran :) Ice Age 4 i 3D. Coolt! Kul film haha,mormor var ju bäst! ^^
Efteråt var vi in till Tiimari,där dom har rea.
Såklart hann jag plocka på mig lite stuff :

Kuddöverdrag för 2 €, muminnyckelringar 90cent styck,penal typ 4? Ska använda den som sminkväska <3

Hann vara i jobb före bion också,de var nöjda med mitt arbete :) "Vi har aldrig haft såhär fina golv",kul att höra! :)

Nåja,ska väl umgås lite nudå..

Imorgon till stan igen ;)

Byye

Inga kommentarer: