onsdag 18 juli 2012

R.I.P

..Rest in peace min älskade HTC-telefon. Helvete,hade den som vanligt i väskan igår,brukar alltid ha den i en "skyddsväska",men inte igår. Och såklart trampade Elias flera gånger på väskan. Tänkte inte alls på att jag hade telefonen där,tills jag kom hem och konstaterade att skärmen hade spruckit!!
Kunde inte göra någonting på den. Så nu har jag sambons fuktskadade Nokia haha.
Hade 150€ kvar att betala på HTC:n,så får en maffig räkning i Augusti. Suck!

Men min kära mamma lovade att hjälpa till med den räkningen. I'm spoiled.

Så jag beställde helt enkelt en ny lur igår ;)

This :


En Nokia Lumia 800,i min favoritfärg BLÅ :D

Nog om det. Skulle behöva packa nu,åker iväg mot Haparanda om typ 2 timmar?
Vettefan hur många nätter vi är borta? IKEA here i come!


Puss hej!

Inga kommentarer: