onsdag 25 juli 2012

Pöllöt

Fortsätter på uggletrenden ;) Skulle ju göra mössor till ungarna,men det var helt fel material,så morsan sydde ihop detta åt mig istället :


Min nalle trivs ypperligt ;)

<3


Var väl tänkt åt Elias,men jag tog dynvaret istället hähä :D Sover nog sött inatt!


Annars dåee? Är helt slut som människa,vettefan vad som är fel. Är yr,konstant trött.. Skulle vilja sova dygnet runt. Gör sysslor/underhåller ungarna rent mekaniskt eller vad man ska säga?
Idag tex : Körde hem från hembyn,och när jag kom hem hade jag inget minne av vägen,know what i mean? Körde bara hem utan att tänka.
Stress?!

Har varit i jobb varje dag sedan i Söndags,tvättat + vaxat golv. En hel jävla massa möbelflyttning har det varit. Skulle behövas 4 armar!
Ont som fan i nacken har jag,så därifrån kommer väl det att jag är yr..

Well,seeya .

Inga kommentarer: