måndag 17 september 2012

Helgen typ..

Har väl kommit över den värsta "baksmällan" haha. Nånej,det var inte så farligt denna gång ^^
Dock har jag nog något annat bekymmer,som säkerligen kräver antibiotika.. Men ska vänta och se.

Helgen då. Började Lördagen med kalas ,sedan hem och fixa till sig lite. Blev hämtad runt 4 typ,och iväg till ishallen i Jakobstad. Ishockey-boys ggggrrr ;)
Sprang ut som en fjortis i pauserna och drack öl haha :D
"Vårt" lag vann,så vi var nöjda :D


Mylle & Matti


Jag fick en MUIK halsduk ;)
Stack sedan iväg till Mylles lägenhet. Visade sig att han bodde på 6:e våningen,hyyyyy! Lyssnade på musik,babblade osv.. Kom sedan på att vi skulle gå ner till "lokala puben" haha, Bronx :'D Bara old people,och finnar till mera.
Mylle sjöng karaoke,jag hamnade att dansa fast jag inte kan. En VAL på hal is tihi :D

Lumppen
Mylle,Lumppen,Puff :D
Efter puben kom vi på att vi skulle i bastun,typ klo.1 på natten? :P
Lallade på med en massa sjukt haha.
Jag kom mig i säng klo. 4 halv 5 kanske? RekordTIDIGT för mig :D

Skitkul kväll!

Bye.

Inga kommentarer: