måndag 3 september 2012

The helg

Woooh,dit for den.. Måndag åter.. Blä.

Hade iaf superkul i Lördags! Badade tunna säkert 3 gånger? Åt sallad och grillat kött,någon pannkaksrulle också om jag inte minns fel? :P
Sjöng som dårar till "tango taas",haha,spelade den säkert 50 gånger.
Och som vanligt så var jag last woman standing,herregud.. Gick i säng klo. 8 på morgonen. Urk!

Fick hem Elias på Söndagseftermiddag,och då var han kokhet. Imorse hade han 38 graders feber,och senare idag 38,1 EFTER att jag gett honom febernedsättande. Så det blev farbror doktor för honom,och domen blev (hör och häpna?) öroninflammation i båda öronen!! Varför är jag inte förvånad? Helvete.. 1 månad sedan vi var till öronläkaren och diskuterade rörinsättning.. Bah..

Lite bilder..

Bada :D
Haha,Tommy dansade :P
DJ:n :D
Olli hade feber :P
Nåväl.. Nu blir det film tror jag.. Gäsp.

Inga kommentarer: