fredag 14 september 2012

I couldn't resist

Helg igen en gång.. Snart har vi December och en massa snö,blää..

Hm,idag har jag & Mariana kollat Twilight då, 7:e gången för mig tror jag? :D
Sen efter det stack jag & Elias iväg till Jakobstad. Lindex (oh no),loppis osv..

Såklart slösade jag bort lite cash. Men har börjat ha "1 thing in,1 out" :D Gällande kidsens kläder alltså. Så nu får jag sätta något plagg till salu. Säljer ju bara de som blivit för litet osv..
@ Lindex hade de en helt UNDERBAR pyjamas som jag bara kände ett stort ha-begär till,men jag kundehålla mig! :D *Stolt*
Men dessa fastnade totalt i min hand  :

Tycker de är så fina! :)


Denna fick också komma med mig hem och ta plats på hyllan :D

Denna hade jag i lådan när jag kom hem,haha,så söt :D Max 5 cm lång :D

What else?
Sitter hemma allena nu för tillfället. Elias sover,och gubben är och ölar lite. Imorgon blir det först Wilmas 8-års kalas,sedan blir det Hockey & öl! ;)

Bye

Inga kommentarer: