tisdag 25 september 2012

I will be ok,just not today.

Var ska man börja?
Äh,lika bra att bespara folk från detta.. Nobody cares anyway.


Tänker faktiskt starta en 15-dagarslista igen. Bara för att jag kan.



Dag 1. En bild på dig just nu
Dag 2. Något jag gärna läser
Dag 3. 3 favoritlåtar
Dag 4. 2 bloggtips
Dag 5. En bild på den kroppsdel som du tänder mest på hos det andra könet.
Dag 6. recept på favorit bakverk.
Dag 7. Bild på ditt husdjur, om du inte har något, en bild på ett djur du vill ha.
Dag 8. Vad har du för mobil?
Dag 9. Mina dåliga ovanor.
Dag 10. 5 favoritfilmer
Dag 11. 5 saker jag vill göra innan jag dör
Dag 12. En bild på min handstil
Dag 13. En youtube video du gillar
Dag 14. En kändis/person du önskar få träffa
Dag 15. Ett underbart minne



Såååe,startar med "En bild på dig just nu". Den är några timmar gammal,men wtf..

Duckface haha

Inga kommentarer: