onsdag 28 november 2012

10...


Huvudet är tomt,så det blir en sånhär.. igen..




10 frågor om sex och kärlek
är du singel ? - JA.
haft något seriöst förhållande förut ? - 2. 
haft sex ? - NEVER
varit gravid ? - 3 gånger
tror du på kärlek vid första ögonkastet ? - Nepps
kärlek eller sex ? - Båda?
har du varit riktigt kär i någon ?  - Jess
hur många gångar har du haft sex ? - Hahaha,ska man räkna?

10 frågor om dig själv
fullständiga namn ? - Johanna Maria Sundvik
när fyller du år ? - 25:e Mars
några utsmyckningar på din kropp, isf vad ? - 2 tatueringar,3 piercings
vad har du på dig just nu ? - Mysbyxor,topp,underkläder.. 
vilken årstid är bäst ? - Våren
hur ser den perfekta morgonen ut för dig ? - Hmm,bara jag får inta min kaffekopp i lugn och ro så är jag nöjd.!

vad tycker du mest om hos dig själv ? - Ehmm,svårt.. Inget?
vad är du bra på ? - Rita säger vissa,sjunga säger andra :P 
vem älskar du mest på denna jord ? - Mina barn ofc!
sover du hellre själv än tillsammans med någon ? - Beror på. 

10 frågor om dina vänner
vem är din allra bästa vän ? - Mariana och Jessica
vem vet allt om dig ? - Jessica? Syrran?
vem är den roligaste av dina vänner ? - Både Jess och Maana :P 
vem är snyggast av dina vänner ? - Di e all fin! 
vem är mest partyprisse ? - Maana haha 
vem är den du helst har filmkväll med ? - Båda
vem av dina vänner är mest "evil" ? - Säg he :P
vem röker av dina vänner ? - Naan noo 
du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med?- Maana :D

10 frågor om din familj
vem står dig närmast ? - Men guuu va svårt.. Hmm,mamma,syrran?
har du bra kontakt med båda dina föräldrar ? - Ja!
vem är farligast i din familj ? - Hahah,pappa? :P
vem ser roligast ut i din familj ? - Jag 
har ni några djur ? -  Oh my. Jag har en katt. Pappa har katt & hund.. Mamma har 5 (?) katter,2 marsvin,2 kaniner,2 hundar,2hönor,2 får :P
vem är coolast ? - My bro!
vem har du mest gemensamt med ? - Syrrona?
vem står för underhållningen ? - Lillasyster,och jag :D
vem sover du oftast med ? - Läääääääänge sen jag sov med någon ur familjen.. Men Elin?
roligaste kvällen med familjemedlem ? - Finns många

10 frågor om idag
vad har du gjort ? - Packat,städat.. 
har du varit glad idag ? - Nej
har du varit ledsen idag ? - Juu
har du gjort något bra idag ? - Knappast
har du slått någon idag ? - Nej
vad ska du göra nu ? - Duscha
har du gjort något dåligt idag ? - Kanske 
vad har du ätit idag ? - Spaghetti
har du duschat idag ? - SKA
är du trött ? - Juu,på alla sätt och vis! 




Får mentalt förbereda mig för bastu nu då. 

Inga kommentarer: