onsdag 14 november 2012

IQ = 0


Många rykten har jag erfarit under mina år som Nykarlebys samtalsämne,men denna sörja tar tammefan priset! 
Lär höras att jag skulle älska Benjamin mindre än Elias,eftersom de har (hör och garva?) olika efternamn! 
Jävla komiskt,och samtidigt tragiskt.. Komiskt eftersom det såklart är total bullshit,älskar båda mina pojkar precis lika mycket
Tragiskt för att det ju kan finnas någon IQ-befriad babian därute som faktiskt tror att detta är sant. 

Ett efternamn,liksom hallå?! Vilka juveler det finns uti vår herres hage.. 

Tror det är vanligt att man lägger pappans efternamn när barnen döps eller?

Tala dynga om mig hur mycket ni vill,men mina barns namn vill jag inte ha i era äckliga käftar. 

HEJ! 

6 kommentarer:

Bambi sa...

Har Elias tiitt efternamn? Ja trodd an had R's

Johanna sa...

Han har Roberts ja. Nån som tydligen tror att JAG & Elias har Roberts efternamn..

Heidi sa...

Hahaha sjukast ja har höört :D Vejt att ti i Nykarleby skvallrar myki fö di har så trööge liiv sjölv å tå måst di hitt på nating ti fördriv tidin me :P
Men om ti som jag sko känn de så sko di veta att do älskar båda pojkan diin lika myki <3 Om nan har na på oklart me he så ska do skick döm ti me så kan ja föklar åt döm ;)

Johanna sa...

Ja Nyykaabi e ju helt otroligt. Tur man kan va ti na nytta som samtalsämn åt temde stackaren :P

FridaClaryMariann sa...

hede va he sjukast ja ha hört .. har man sjölv bån så veit man att man älskar båne sin över allt annat, då har de ju ingen skillnad om va di heter i efternamn.. nan ljushuvu som int sjölv har bån som tror di kan hitt åpå vasomhellst om vem som hellst !
Herrigud!

Johanna sa...

Liti komiskt ere ju noo hah. Speciellt eftersom vi all hejter olika :P Ska fan lägg mett efternamn på båda så man sku slipp tode skit.