måndag 12 november 2012

Christmas?

Tänk att det snart är jul igen. Har noll julkänslor,men kanske de kommer? Har ju en stund på mig ännu. Annars brukar jag ha färdigt allas julklappar vid det här laget,men har helt enkelt inte orkat i år. Men idag kom första julklapparna på posten.. 
Eller jag har egentligen färdigt handlat till Benjamin. Kom en mumin polismästar-"nalle" idag :) 

Fick mina mumin-fat också idag,som jag visade i ett tidigare inlägg. De var fina! 

En pyjamas till Elias kom också :) 



Kvaliteten är anus,i know.
Wilma & Filip 
Min fina syster
Har annars idag bara sovit. Vilken skitnatt vi hade inatt.. Elias sov uselt. Fick vaka från 2-5 typ. Rosslar så hemskt :( Så upp halv 8,köra Benjamin till dagis,sedan till posten och sedan handla mjölk. Gick väl och vila typ 11,och vaknade 2.. Hups.


Anyway,nu blir det att bläddra igenom nya Avon-katalogen! :) 

Tjohej

Inga kommentarer: