onsdag 21 december 2016

Hej mitt sommarland!

Godförmiddag! Onsdag äro det,och redan den 21:a December. Snart är det jul! 
Vi lär få glömma en vit jul i år,för nu smältar snön bort. Jag hatar ju snön sådär annars,men på jul får det gärna vara vitt på marken!

Benjamins kalas hade vi iförrgår. Han fick böcker,rit-stuff och lego. Det som han är mest intresserad av. ❤

Benjamins julfest avverkades igår. Riktigt stämningsfullt! Lika stämningsfullt var inte min feber dock. Har varit riktigt hängig,och dragits med huvudvärk nu 2 dagar. Hoppas verkligen vi hålls friska över jul. 

Imorgon var det meningen att vi skulle besöka Maxifun,men får se hur det blir. 

Pepparkaksbak ska vi ännu hinna med också. 

Ska slänga mig och läsa en skvätt innan jag hämtar hem Elias. 

Ha de. 



Fick en tidig julklapp från Sverige igår ★


Oskuldsolja haha. Hoppas denna håller mina händer iskick i vinter! 

Färgade håret igår. Det skulle bli mörkbrunt,men är mera svart. 

Festfina killar!

Wilma

Inga kommentarer: