torsdag 1 december 2016

Just because christmas is coming

När börjar du julpynta ?
Oftast i slutet av November. 
 
Vad har du för stil på julen?
Kaos? Nee,men tycker jag använder mig av alla julens färger främst + silver och guld. 
 
När plockar du in julgranen ?
Förra året var faktiskt första året jag hade in en julgran här hemma. Orsaken är att vi alltid varit borta på jul,men nu tar jag in den kanske 22:a. 
 
Vad är det viktigaste julpyntet ?
Ljusstaken? Eller en stjärna i fönstret!
 
Vad är det bästa på julbordet?
Skinkan! 
 
Besöker du någon julmarknad ?
Njaaae,var på marknaden i Kaabi förra helgen. 
 
När börjar du lyssna på julmusik?
Har varit uselt med julmusik de senaste åren. 
 
Bästa jullåten? 
"Julen är här"
 
Var firar du jul? 
Hos mamma,och sen hos pappa. 
 
Vad är viktigt på julafton?
Att umgås med familjen helt klart! Och att barnen får en fin julafton!
 
Vad gör du dagen innan julafton?
Myser! Eller gör julgodis. 
 
Vad gör du på julaftons morgon?
Nuförtiden blir det firande hos mamma rätt tidigt,så antagligen är jag där :D
 
Har ni tomte på julafton?
Nej
 
Vem brukar vara tomte i så fall ? 
-

Inga kommentarer: