tisdag 6 december 2016

Just pics. Typ.

Självständighetsdagen börjar lida mot sitt slut. Tack gode gud eller vad man ska säga. Orken är slut. 
Vet faktiskt inte vad jag ska börja ta mig till med Elias. Han har haft en period (rätt länge) nu när han bråkar om allt. Han skriker,slåss och bråkar varenda eviga dag,och det tär så förbenat på mitt humör. Nästan så vi andra går på tårna här. Man vet aldrig vad som kan utlösa nästa utbrott....
Nästan så jag redan bävar inför jullovet. Och så ska det ju inte vara!
Känns som att jag provat allt,och som barnledare borde jag ju veta hur man ska göra,men jesus christ,nu är jag nog helt lost. 

Nog om det,ska nog kasta mig i soffan redan och kämpa mot huvudvärken. 

Pics från igår och idag varsågoda : 






Virkat en jultröja till Maya 💋

Min avon-beställning 💗


Inga kommentarer: