tisdag 7 mars 2017

Bukett x 3

Godkväll! Blev en helt suverän Tisdag! I skolan fick vi binda buketter fritt. Jag gjorde 2 i reden (översta och sista),samt en helt vanlig spiralbukett. 
Spiralen har jag nog på klart,men ännu får jag nog öva på placeringen av blommorna,och helheten. Mina buketter har en tendens att bli fyrkantiga,fast jag ska binda en rund. Mest nöjd är jag nog med den första här på bilderna. Den sista på bild blev helt klart sämst,men skyller det på materialbrist haha. Blombilen hade inte kommit då ännu. 

Men det bästa med denna Tisdag är ändå det att min mamma äntligen har fått komma hem! ❤



Nu ska jag hoppa i duschen,sen slappa en stund framför tv:n. Hoppas jag har lättare att somna ikväll än igår. Imorgon blir det Jeppis,måste ju köpa present till min blivande 6-åring!

Take care. 







Inga kommentarer: