onsdag 29 mars 2017

Senaste.


Good evening. Onsdagkväll,och snart har ännu en vecka rusat iväg. Blev som vanligt inte alls som planerat. Skulle ju på praktik igår,men hamnade istället att åka med Ben på blodprov och EKG. Gick bra trots att han var nervös före.

Idag blev det Jeppis och lite shopping. Brukar ju passa på att handla inför helgen där också. 
Hittade lite ditt som datt.

Lite pyssel och projekt har jag hunnit med trots att jag tycker timmarna inte räcker till,men det handlar ju om prio. Jag mår ju bäst när jag får pyssla!

Känner att jag mer och mer vill vara ute,det har ju varit några fina (men lite kalla) dagar nu! Har ju tillochmed kommit oss ut på små promenader. 

Elias har stegring,men fick det fixat så han är hos pappa tills Fredag. Blir Vasa imorgon,och praktik på Fredag.

Nu ---> duschen,sen senaste avsnittet av TWD.






Couldn't resist 

"Nytt" till Ben



Har tydligen inlett ett samlande på brickor ? 

Blombordet jag bytte till mig med en klasskamrat för några veckor sedan fick ny färg 👌

Solar☀ 

Inga kommentarer: