måndag 13 mars 2017

Kaaaaputt.

Måndag,behöver jag säga mer? Njää. Men lite positivt har det ju ändå varit med VÅR i luften! 

Helgen kom och gick som vanligt. Otroligt trött efter den fast det inte blev något arbetsamt gjort hah! I Fredags var jag iallafall på praktik,och fick fixa ihop en begravningsbukett och spiralbukett.

Hade kalas för Elias och  Filip igår,och Elias var nöjd. Han fick magisk sand,lego,radiostyrd bil,Kimble osv. Så vi har att göra framöver. 

Idag har jag varit med Benjamin till Malmska & barnpoli. Ett läkarbesök som hör till utredningen som pågår. Blir ytterligare möten,så får se då hur vi fortsätter. 

Skulle egentligen till skolan på nån odlingsföreläsning imorgon,men jag orkar fan inte. Är helt slut. Och min företagsplan MÅSTE bli klar snart. Känns igen helt jävla hopplöst,kommer ta till 2038 innan jag är klar.


Ska nog slänga mig nu. Känner mig sjukt hängig. 

Bajs. 





My birthdayboy ❤



Inga kommentarer: