söndag 16 juli 2017

3


3 saker jag ser fram emot:
-Krakow-resan givetvis! 
-Luleå resan vi planerat i höst?
-När jag förhoppningsvist står med mitt examensbetyg i handen. 
3 saker jag gillar
-Att pyssla med blommor
-Läsa böcker
-Ost?
3 saker jag inte gillar
-Lever
-När det är FÖR varmt,eller FÖR kallt. 
-Spindlar.
3 saker jag vill
-Klara de sista examenstillfällena.
-Ha fint väder på resan.
-Få ett jobb inom trädgårdsbranschen.

3 saker jag önskar mig
-Att mina nära o. kära får vara friska
-Ett jobb till hösten
-Lite sommarväder?

3 saker jag blir lugn av
-Läsning.
-Havet.
-Sitta framför en brasa.

3 saker jag borde
-Städa.
-Klippa gräs.
-Rensa ogräs och plugga.

3 saker jag kan
--Lata mig?
-Göra blombuketter & arrangemang. 
-Planera.

3 saker jag inte kan
-Matematik.
-Sminka mig.
-Klippa rakt. 

3 saker jag ofta pratar om
-Mina barn.
-Mina katter ?
-Dagens happenings

3 saker jag blir stressad av
-När jag inte kan/hinner planera.
-Stressat folk?
-När barnen gapar i mun på varandra.

3 saker jag ska göra i veckan
-Fiska
-Åka båt?
-Handla.

Inga kommentarer: