fredag 21 juli 2017

Hur dum får man bli?

Hello! Fredagkväll. Kidsen har gått och lagt sig,och jag får väl snart göra det samma. Jeppisdagarna skiter jag fullständigt i iår. 
Har ekat tomt här sedan i Måndags. Dels har det hänt absolut nada,och för det andra så har jag aldrig riktigt hunnit skriva någonting. Konstigt hur tiden går fast man inte gör någonting eller hur?

Nå,simmat har vi gjort (trots bristen på värme),varit ut med båt,varit till Jeppis samt tävlat många gånger i pilkastning! 

Nu till rubriken,hur dum får man bli,eller hur dum får JAG bli? Jag har som sagt 2 examenstillfällen inom odling,och jag har valt rödlök som ena,och solrosor som andra. Nå,tror ni inte att lapparna som markerar de olika solros-sorterna är borta? Och att jag nu har typ 0 koll på vad som är vad?

Nåja,3 är jag helt säker på,men då har jag en rad som är ett frågetecken just nu. Så himla dumt att inte rita kartor med sortnamnen på från första början! 
Blir tjolabaloo när bedömarna kommer och frågar sen,och jag inte har en aning?! Professionellt. Eller så river jag upp fanskapen haha. 

Äh,har redan gett upp hoppet om att bli klar överhuvudtaget. 

Fokus ligger just nu på resan till Polen. Jag planerar och planerar,för sist jag var utomlands (längre än till Sverige...) så var jag typ 11-12 år.
Men vi är ju bara 3 nätter,och det man glömmer får man väl köpa där i värsta fall. 
Spanar som bäst på shopping-centret vi kommer besöka - Galeria Krakowska,ett center med typ 250 butiker! 

Nepp,ut med Maya,och sen i soffan.

Godnatt. 









Inga kommentarer: