torsdag 6 juli 2017

Hopefully.

Hej! Torsdag idag,och min mammas födelsedag! Ingen aning vad hon fyller men haha! 

Benjamin kom nyss hem från pappas,så så småningom ska vi sticka iväg och säga hej till svenskarna som kom igår,och sen och fira mamma lite. 

Igår var jag och Roggepogge till Jeppis och fixade pass. Så nu får vi vänta tills de kommer på posten. Tanken är,eller planen är att Jag,Roger,pappa,Elina och Elin ska flyga iväg till Polen och Krakow. 
Jag hoppas så innerligt att det blir av,för min stora dröm har de senaste åren varit att få besöka Auschwitz. 
Att få se stället (det som återstår vill säga) som jag så många gånger läst om. Som jag sagt tidigare,är ju mitt stora intresse just Förintelsen,och jag har läst det mesta,och sett det mesta. Så för mig skulle ett besök där vara höjdpunkten. Jag kan tänka mig att jag får ett total breakdown,men det tar vi då. 

Så således ser planerna ut. 


Annars skulle jag verkligen behöva plugga inför kommande examenstillfällen,men lusten har avtagit totalt måste jag säga. Blir jag inte klar senast sista Augusti är jag screwed. 

Ha en fin dag i regnet!




Inga kommentarer: