lördag 8 juli 2017

Yesterday.


Igår på kvällskvisten var vi till villan. Perfekt väder,och helt otroligt vackert! Något jag glömmer ofta är att verkligen stanna upp,och njuta av allt som blommar och bara vara. Jag stressar på ,och funderar på saker som ligger månader framåt. För jag är en grubblare. 
Men innan jag vet ordet av är sommaren slut,och jag har inte hunnit njuta det minsta. 

Därför jag ligger i gräset (eller diken) med kameran i högsta hugg,för att dokumentera varje litet ogräs typ. Har ju att njuta av när vintern kommer. 

Det blev iallafall simning för sönerna,jag tyckte det var för kallt. Sen en sväng med pappas båt. Försökte oss på lite mete,men det nappade inte ens. 


Nu ska jag äta frukost (!!) och sen måste vi nog hinna njuta lite av denhär dagen också! 

Ha det bra. 




Bellis still going strong


Brandliljan kommer år efter år vid "rööhusi"



Fackelblomster vid villan




Inga kommentarer: