fredag 19 januari 2018

It's been a while.

Godmorgon! Fredag igen en gång,blir en helg med kidsen. Har ekat tomt här igen en gång. Är nog inne i en down-period. Händer inget vettigt,utan jag råklar på som vanligt. 

I Tisdags firade vi iallafall gubb lite i förtid (han fyllde år igår). Vi fick en gemensam 30-årspresent,biljetter till Rockfest den 6 Juni där vi ska få se Ozzy Osbourne,och Bullet for my Valentine. Jag visste ju såklart om det,och har bokat boende åt oss färdigt! 

Firade också igår med kladdkaka,Dajmtårta och kaffe. Hade köpt den Hugo Boss parfym han ville ha. Den doftar så sjukt gott så jag skulle kunna använda den själv! ✌

Har ju varit kallare nu några dagar,och riktigt kallt lovar de väl till nästa vecka. Men mina händer har ännu inte blivit sämre tack och lov! Hoppas de klarar sig. 

Spanar lite på tapeter för tillfället. Fick lov att tapetsera om här. Och jag hamnar ju ändå att ersätta de tapeter barnen har rivit sönder. Funderar på fondvägg i mitt rum,och i Benjamins rum. Men får se. Vill ju ändå inte lägga över 60 € rullen i en hyreslägenhet. 
Om någon har tips på var man kan hitta förmånliga tapeter,så hojta till! 

Igår reste pappa och E iväg till Vietnam. Så nu har vi Maya the dog här två veckor framåt. 

Ha en fin dag! 




Hittade underbaraste målarboken vid S-market! Ska nog göra någon tavla  av motiven.


När man tillochmed saknar maskrosor

Inga kommentarer: