onsdag 3 januari 2018

Mera shopping & klotter.

Godmorgon. 3 dagar in på det nya året,och jag längtar redan efter våren haha! 

Igår var jag till Jeppis igen en gång. Typ 3-4 gången på en vecka? Lite plagg till kidsen kom med hem,samt kaktusglasen jag såå länge trånat efter. Slog till när de nu var på rea! En snabb loppisrunda blev det också,hittade ett par jeans till mig,samt världens sötaste pall som jag ska måla ännu. 

Dagens schema ser ut som så att vi ska till Maxifun med Jessica och hennes kids! Sen blir det en kaffe hemma hos dem. Ska bli skoj! 

Imorgon har jag inbokat (en välbehövlig..) tid till frissan. Ska klippa upp håret lite,och färga Bayalage är det tänkt. 

Ha en bra dag!





Börjat måla med vattenfärger,så roligt! 





Något liknande detta hoppas jag på imorgon 

Inga kommentarer: