onsdag 24 januari 2018

Tapeter.

Hej! Bajsväder ute. Snöyra...

Har fått valt tapeter nu. Barnen fick välja själva. Så nu ska de beställas! Blir från Bauhaus. Besökte Prisma i Lördags,men tyckte de var alltför dyra. 
I Söndags for vi i kylan till rinken här i byn. Så roligt att se hur snabbt barn kan lära sig. Elias kunde inte skrinna ifjol,men i år far han nästan som en raket! 

Igår var jag till Jeppis. Köpte lite merchandise från Erkin-Halli. Blandannat tavelkrokar som inte kräver spik. Vill ju inte spika i nytapetserade väggar sen. En sväng till loppis såklart,och till Sunds. Köpte hem lite snittblommor,narciss,och 2 grönväxter. 

Mina händer har fått utslag. Finns inget annat det skulle kunna vara än KÖLD. Ska prova smörja med Arganolja nu,så får vi se. Hoppas det avstannar nu när det blir mildare. 

Ha en fin fortsättning på dagen! 







Hartassbräken

Pilspetsranka




Tapeterna kidsen och jag har valt : 

Elias rum

Fondvägg i Elias rum

Fondvägg i mitt rum

Resten av väggarna i mitt rum

Fondvägg i Benjamins rum

Resten i Benjamins rum

Inga kommentarer: