onsdag 23 maj 2018

1 vecka.


En vecka har det gått sedan jag sist klottrade här. Orsak? Förkylning. Elias var hemma hela förra veckan,och ännu är han inte helt återställd. Dock kan man ju fundera om snuvan kan bero på pollen också. 
Jag vaknade med sjuk hals i Fredags,och har sedan dess varit riktigt "räto". 
Stegring,halvdöv,snorig,hosta som både gör ont samt smakar skit,lägg till varma temperaturer + höga pollenhalter i luften så har ni de senaste dagarnas feelis. Lite bättre idag,så hoppas det vänder. 

Trots feelisen så grillade vi lite vid mammas i Fredags,riktigt trevligt och gott! 

I förrgår var jag till läkaren med dessa värkande armar. Han hittade inget fel,men tyckte det lät märkligt. Fick en kur med någon värkmedicin (som ges vid reuma) jag ska ta 10 dagar. Blodprov ska också tas. 
Igår var jag till Jeppis på arbetsintervju. Hoppas ju att det skulle nappa! Efter det släpade jag mig igenom loppis. 

Så mycket jag borde hinna med,men så lite ork just nu. 


Lite svalare idag dock,så kanske jag får sova inatt! Har sovit så otroligt dåligt både pga. värk och förkylningen,och värmen. 

Slänger in en bildbomb,försöker ju hinna krypa i alla buskar och fotografera allt som blommar just nu! 

Ha en fin dag. 









Körsbär 

Couldn't resist

Inga kommentarer: