onsdag 16 maj 2018

Sweat.

Hello! Ännu en svettig dag. Kanske en av de sista? De lovar ju svalare iallafall,kanske rent av åska? We'll see. 
Igår fick jag äntligen hem min hylla,som jag reserverade för typ 2 veckor sedan. Blev något strul med lagerstatusen,men jag fick den ändå till kampanjpris. Den var 70 € annars,men var nersatt till ca. 28€. Den är så himla fin! 


What else? Elias är hemma ännu. Inte så hög feber,men riktigt snorig,och såklart har det satt sig i luftvägarna. 

Jag har inlett min gräsklipps-säsong,svettigt som tusan,men får ju betalt! 
Började på med fairy-garden projekten häromkvällen. Tänkte ju liksom inte på att det är varmt som sjutton här på södra sidan,så Echeverian jag hade där mår inte så bra. Men den återhämtar sig säkert. 
Lovade mig själv ifjol att jag inte skulle köpa nå många penseer iår,nå likförbannat har jag en massa som jag får gå och plocka hela sommaren. 
Snart är det helg igen,och en barnfri sådan väntar. 

Blir nog en svalkande dusch nu. 

Hej. 





Tappade en tand igår

Inga kommentarer: