söndag 27 maj 2018

1 ½.

Söndag. Igen. 
1 ½ vecka har jag varit sjuk,och jag börjar ha riktigt lejdon
Fint väder,och varma temperaturer brukar ju vara skönt,men nej,jag har inte kunnat njuta det minsta. 
Önskar faktiskt någon dag med regn nu,så detta förbannade pollen (och annat damm) skulle sjunka till marken. 

Blodprovssvaren kom i Fredags,och allt såg ok ut. Sänkan var dock lite hög,men tydligen behövs det ingen åtgärd. Medicinen jag fick för armarna hjälper inte ett dugg,tvärtom. Väntar ännu på svaret på Reuma-provet. 

Igår blev det hursomhaver Maxifun,loppis ,hh och H&M med R,kidsen och lillasyster. Efter det ville kidsen ta sig ett dopp vid villan. Fanns ju knappt något vatten att simma i heller. 

Idag ska Benjamin till pappas igen 1 vecka. Vårfester och avslutningar står för dörren,och jag vill bara bli frisk. NU. Massor med projekt som bara har lämnat,blommor jag inte ens fått i jorden än,för orken är = 0. 


Adios.










Inga kommentarer: