fredag 4 maj 2018

Rainy Friday.


Godförmiddag! Ännu en regnig dag.. Blir så trött sådana dagar,samt att jag har mer värk i kroppen när vädret är ostadigt. 

Har väl tidigare nämnt mina armar,som värker?
Well,de har inte blivit ett dugg bättre. Börjar väl bli 2 månader med värk nu? 
Främst är det på utsidan av armarna som det värker. Ibland konstant,ibland endast vid rörelse. 
Ännu en sak som kommit till är orken i armarna. Idag vattnade jag växterna här inne,och redan att lyfta vattenkannan var jobbigt. Liksom wtf? Armarna blir som spaghetti,och en träningsvärks-liknande känsla sprider sig i dem. 
Hade ju tänkt besöka läkare igår,men då kändes de plötsligt någotsånär okej,idag är de lite sämre igen. 
Jag får nog inse att jag är besegrad,och ta en läkartid nästa vecka. 



Det om det. Första Maj kom och for. Elias var så spänd inför besöket vid vattentornet! Drack kaffe,åt glass osv.. 
Var en sväng till Jeppis i Onsdags,och såklart var jag in till Sunds. Får nog införa köpförbud på inomhusväxter nu,har snart en djungel. Men gäller dock inte utomhusväxter 👀
Idag ska Elias och jag igen dit och fylla på loppisbordet,sen kör jag honom till pappas. 
En barnfri helg väntar alltså. Känns inte alls skoj,skulle gärna ha hem kidsen. Men,ishockey-vm kör ju igång,så har ju lite program iallafall! 

Ha en bra dag. 






En favorit - Bellis 


Palettblad

Something,kanske kalifornisk fetknopp? :D

En av mina fulaste växter just nu. Har i misstag fått till ett palett-träd :D




Inga kommentarer: