tisdag 24 juli 2018

Boyfriend tag.



Jag bara mĂ„ste 👀 Han svarar pĂ„ frĂ„gor om mig,och oss. 


1. Var trÀffades vi? "I högstadiet första gangon (gick i samma klass) men Maanas. "

2. Första intrycket? "NÄ to e vÀl glad Ä rÄoli"

3. Har vi en tradition? "Va sku he vara? NÄ kanski hede tv-skÄdasi"

4. Vem Ă€r bossen i förhĂ„llandet? "NĂ„,kanski bĂ„da men mejr to" (😉)

5. Om jag kollar pÄ tv,vad kollar jag pÄ dÄ? "Vi skÄdar ju bÄda pÄ serier,men typ Criminal Minds?"

6. Vad för mat gillar inte jag? "Soppona,all sorters"

7. Vad skulle jag kunna Ă€ta varje dag,om jag kunde? "Vafan e he nutĂ„? NĂ„ hede spenat kanske"

8. NÀmn nÄgot DU gör som jag inte tycker om? "Kan va mytchi he,kanski tÄ ja svarar utan att tÀnk pÄ va du frÄgar?"

9. Min sÀmsta egenskap? "Va sku he vara? Kanski att du vaar fort arg?"

10. Vad kan jag göra i flera timmar? "Pyssel"

11. Vad Ă€r det bĂ€sta med mig? "Humorn,snĂ€ll tĂ„ du lĂ€gger de fö he" 😜

12. FavoritfĂ€rg? "He blĂ„Ă„Ă„"

13. Vad brÄkar vi oftast om? "*suck* SmÄsaker bara"

14. Vem Àr min kÀndiscrush? "He ju nÄo flejr. Hande i Sons (Charlie hunnam) Drogo (Jason Momoa) Ä vikingsgubbin" (Travis Fimmel)

15. Vad Àr jag beroende av? "NÄ he ju tobak? Popcorn & nÀsaspray"

16. Vem Àr min bÀsta vÀn? " He ju dÀhÀÀÀ Jessica"

17. Skostorlek? "39-40"  (41)

18. Om jag samlade pÄ nÄgot,vad skulle det vara? "Du samlar ju pÄ allt? Pysselgrejjona,muuminmuggan"

19. Vad Àr jag bra pÄ? "Ti pyssel,Ä koma pÄ bra löjsningar pÄ allt. Bra mamm & tjÀng"

20. Vad Àr jag rÀdd för? "Att e ska hÀnd na Ät pojkan,spindlar"

21. Beskriv mig med 3 ord.  "Glad,omtĂ€nksam. FĂ„r man sĂ€g att du sir bra ut?"


Inga kommentarer: