fredag 27 juli 2018

It´s Friday.. again..

Goddag! Fredag igen en gång! Denna helg blir det en barnfri sådan. 

De har ju som säkert de flesta vet,jeppisdagarna,men det blir nog bara imorgonkväll vi sticker iväg dit. De har ju Tungevaag & Raaban,som jag absolut måste höra. (Se dem lär jag ju inte göra pga. min korta längd + allt folk)

Vad har vi då gjort denna vecka? Ehm,varit mycket med svenskarna som ju är hemma. Varit till Jeppis och svettats,och igår blev det en trip till Vasa. Besökte såklart min favorit-butik Flying Tiger! Kom hem med en massa skoltillbehör och pysselsaker. Fyndade nya skor på H&M till mig också. 

Lyan skulle definitivt behöva städas,gräset klippas osv.. Men man orkar ju ingentng i denna värme. Snart ska Elias skjutsas till Jeppo också.

Ha det fint! 



Präktig ros vid mammas 

Prydnadspumpor på G




Finaste loppade krukan ❤


Miniparfym. Ny från loppis





Minimani-fynd. Endast 2 € styck!





Inga kommentarer: