fredag 13 juli 2018

Friyay!


God förmiddag! Vilka soliga och varma dagar vi har haft! Perfekt för soldyrkarna,sämre för de som inte tål värme (inkl. JAG). 
Det är för varmt enligt mitt tycke. Nå,har iallafall fått slängt vinterpälsen. Varit och simmat 2 dagar irad. 
Till Jeppis har vi också varit och svettats. Fyndade byxor åt Ben,samt en tröja till mig. Lite småsaker från loppis kom också med hem givetvis,samt nya växter från Sunds. 

Fiskat har vi förstås också gjort. Det har nog varit för varmt för fiskarna också,inte en enda fisk på flera dagar,men igår efter en regnskur nappade det riktigt bra. Elias fick 4 stora braxar,och jag några abborrar. Roger blev som vanligt utan haha. 

Snart far Elias till pappas,och jag ska träffa Benjamin i Nyykaabi. Åska har dom lovat idag också,och jag hoppas verkligen på lite dunder och brak! 
Ikväll blir det nog grillning,samt att jag ska klippa lillsyrrans pojkvän. Får se vad det blir till 👀


Ha en skön helg! ❤


Småkrafs till villan



Fulast





Äntligen är nummer 2 klar,bara 2 till ;)




Inga kommentarer: