fredag 12 april 2019

Lättnad.

Fredag igen en gång! Denna helg blir en helg med barnen. 💕
Några större planer finns inte,men blir iallafall Kaabi sen på eftermiddagen. Kidsen ska prompt till marknaden. Den lär vi ju gå igenom på ca. 3 minuter dock. 
Imorgon blir det troligen villan och korvgrillning om vädret är bra. 

Fick Elias blodprovsvar igår också. Alla prover var perfekta! Kan ni förstå lättnaden?! Han är bara en sådan som lätt får blåmärken. Sån är ju jag också,min farfar var också så,mormor också,så det är väl något "släktfel".

Nu skulle jag verkligen behöva göra något. Tvätten ska upphängas,blommor ska planteras,små projekt ska bli klara och här sitter jag. Blev liksom handlingsförlamad efter gårdagens dåliga nyheter. Inget jag kommer nämna här desto mera dock. Man kan bara hoppas att allt ordnar sig till slut. 💓


Önskar er en fin helg!










Inga kommentarer: