måndag 26 augusti 2019

Kulturnatten & Juthbacka.

Goddag! Måndag,och en verkligt seg sådan. Är alltid dålig många dagar efter utgång haha,måste vara åldern. 

Vi var såklart på Kulturnatten i Torsdags. Strosade omkring nån timme. Bästa var nog helt klart vältbilen,som jag vågade mig i med Elias. Obehaglig känsla när man glider till sidan i bältet,och sen hamnar uppochner. 
Lyssnade sen på Seesarxl ,och sen hemåt. 
Elias fick plötsligt feber,så han var hemma på Fredagen. Det verkar dock redan ha gett med sig. 

Efter att Elias farit till pappas på Fredagen begav vi oss till Juthbacka-marknaden. Var inte alls så mycket folk som jag trott det skulle vara. Var väl där från typ 2-halv 5. 
Fyndade några skålar,tröjor till Benjamin,några böcker och en topp till mig,inte desto mer. 
Tycker de har såna otroliga fantasipriser på Mumin,och typ Arabia & Iittala. Även gamla trälådor och tunnor är dyra. 

Sen hem och ställa sig inför kvällen. En 7-tiden for vi iväg till Maanas. Resten minns jag väl lite vagt haha,men vi hade iallafall roligt hela kvällen! Dagen efter var väl inte lika roligt,men det var värt det. 


Kommande helg är det ju villaavslutning. Kommer troligen spenderas på villan med kräftor och raketer tillsammans med barnen. 

Tjohej. 


Tisdagens loppisfynd från Jeppis,i love it! 







Systrar 💕
👀
😂

Inga kommentarer: