torsdag 8 augusti 2019

.

Planer idag? 
Reda upp i barnens rum,snitta x antal blommor ut rabatterna,föra Elias till simskola (Om han vill i detta väder..),snylta kaffe någonstans,laga mat,fiska? 
Hur sminkar du dig dagligen? Ibland inte alls,men oftast foundation,mascara,kajal,och puder. 
Nuvarande matberoende? Räknas pistagenötter som mat? 
En person du tycker är snygg? 

Skulle du vilja festa nu? Njaa,för gammal. 👀
Ett jobb du aldrig skulle kunna ha? Veterinär.
Hur ser ditt drömboende ut? Jag gillar lite olika stilar,men har speciellt fastnat lite extra för den "lantliga". Speciellt köket skulle jag vilja ha i den stilen. 



I sovrummet skulle jag gärna ha någon form av trätapet. 












Drömma kan man ju alltid 😊
Är du mest lik din mamma eller pappa i sättet att vara? Mamma är lite tystlåten,så jag tror nog jag far mer på pappa 😀
Vem sov du senast med? Kiira 💓
Nästa planerade resa? Blir nog till min faster i Luleå. 
Vad jobbar du med eller pluggar till? Som allt-i-allo på Hirvlax skola. 
Kommer du ihåg din senaste dröm? Nope. 

Inga kommentarer: