måndag 9 september 2019

Måndag.


Goddag. Igen är det en stund sen jag klottat här. Men vet inte vad jag ska skriva riktigt,veckorna "mårar" ju på som vanligt,och det sker inget särskilt just nu. 
I Lördags var vi till Vasa på lite shopping. Blev Combo-loppiset,Newyorker,Flyingtiger och Minimani. Hittade några plagg till mig och Benjamin på Newyorker.samt lite krafs vid Tiger men annars blev det inte köpt så mycket. 

Sen på kvällen blev det film @ mamas. Pojkarna kom hem igår,så nu är ordningen återställd igen. Elias släpade hem en massiv äcklig spindel. Han är ju totalt fascinerad av dessa kryp,och det är ju kul att han har ett intresse,men njaaaa,jag är inte lika förtjust 😁

Denna vecka vankas det föräldramöte bland annat. Kommande helg blir det öppet hus vid Lannäs där syrran studerar,så dit ska vi såklart. Sen på Söndag ska vi fira systerdottern Wilma som fyller 15 år. Kiira fyller ju 2 år också här till helgen. Har beställt en ny bädd till henne som är på kommande. Bortskämda hund. 👀

Lite höstväxter har jag införskaffat trots att det blommar för fullt ute ännu. Kunde inte behärska mig när jag var in till Sunds förra Tisdagen. 

Är otroligt trött idag av någon anledning,men borde nog få något gjort iallafall.

Hepp. 











😱





Inga kommentarer: